nuff

Sunday, February 20, 2011

Selamat Pagi Dunia~

Selamat Pagi Dunia~
hari ini nak melaporkan kesan kejadian malam tadi.

I Insomnia... 
so, pukul 6 baru terlelap setelah tak tidur-tidur dari pukul 10 semalam.
and then......

I bangun pagi hari ini boleh tahan awal juga~
tido pukul 6, bangun pukul 9.
cukup ke tidur tu???
and yang bertambah pelik,
 I bangun dengan sangat bertenaga + ceria (buka je mata terus nyanyi lagu hindustan) kejadahnya?!!!

curious juga ni.
dah la ada beberapa aktiviti penting dalam hari ini.
mari selak jadual~
(masalahnya ko ada ke jadual???
acah-acah mak enon jer....
amender la.....)

cukup...cukup... cukup yer!!!
hentikan monolog gila ko tu!
baiklah. perkara penting yang akan dilakukan hari ini adalah:
  1. latihan tarian pukul 2ptg bersama rakan sekelas (opkoslah berjam-jam lamanya~)
  2. latihan tarian pukul 9 malam untuk pertandingan (ni pun opkoslah menunggu semua sampai, amik masa berjam-jam lamanya. feed up betul dengan budak-budak ni! TENS!!! )
rasanya itu sahaja untuk pagi ini.
Intan Natasha melaporkan untuk  Blogger.com.

daaa~



5 000 kritikan hebat!:

DeQdEq said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wah...sibuknya cik tasha kita nih....

tak ding dong ke kepala tu, tido stkt 3 jam je

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@DeQdEqtulah yang pelik tu.....
curious gila-gila dah ni.

darxniq said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

camat pagi..hjahahhaha....btol ker aku mngarot nih...:P

gaung said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kak tasha ni..kak tasha ni meeeenaarii rhupenyer..ayohhh ewah ewah

IxoR@ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hati gembira la tu....

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...