nuff

Tuesday, February 22, 2011

Persediaan Untuk Ke Pos Betau, Pahang

Gambar dibawah adakah persediaan kami dalam mengumpul baju terpakai yang telah didermakan dikalangan warga Fakulti Pendidikan UKM  untuk Orang-Orang Asli di Pos Betau, Pahang.

itu belum campur yang kat dalam kereta I masa semua kawa-kawan mendermakan baju diorang.
bukan setakat baju, kasut, beg, slipar, cadar, kain dan lain-lain turut didermakan.

masa barang-barang tu belum dikeluarkan dari kereta I, dah macam penjual baju bundle dah kereta I. hahaha.....

agak-agak kalau I buka kedai mest laku giler ek.kikikiki....


 baju yang didermakan menimbun depan mata sampai naik juling mata ni


dah lipat, bungkus cantik-cantik masuk dalam plastik pulak....
kalau tak nanti orang ingat kita bagi tak ikhlas pulak...
masa ni juga la macam-macam jenis binatang dijumpai
dan mana-mana baju yang sesuai dibuat kain buruk telah diasingkan dan 
menjalani proses transformasi oleh mak cik cleaner.
wahahaha.... 

dah bungkus satu persatu, kemudia labelkan pulak saiznya.....
dari sekecil-kecil baju (spender and bra TAK NAK okay!!!! harus diingatkan)
sampai la sebesar baju untuk HULK  pun ada.
hehehe....

  
ini baru sikit~
kalau sempat, nanti I masukkan gambar aktiviti kitorang. 
melambak-lambak baju weh!
siapa tokey baju sejati untuk program ni???

inilah orangnya...
bilik dia kalah kereta I.
huhuhuhu.....


rasa tak sabar pulak nak pergi Kampung Orang Asli Pos Betau, Pahang.
Yahooo....!!

~doakan projek kami berjaya yer~

7 000 kritikan hebat!:

gaung said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aktif betul cik tasha..berjiwa rakyat.i like..

cik pulau said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..
bukak je kedai bundle kat depan tu sha..
mesti laku giler..
cik pulau jamin potong kuku la.. ngeh3..^^,

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@gaung terima kasih~

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@cik pulau potong kuku mmng la boleh. adeh.... ingatkan nak tolong potongkn kuku I sambil I jual baju bundle. wakakaka

P0polita said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

popolita de byk baju nak diderma.. sbb da x muat.. ehehek.. tp x tau nak derma kat sape.. hurm

Lelaki kisah tak kalau isterinya seorang smoker?

FAIZAL_DEBOT said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bagus2.. mejalankan tugas dengan cekap pantas dan tuntas... nati kan pulak gmbr dlm bilik aku pulak.. pitammmmm

Miss Ran said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

besnye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...