nuff

Thursday, February 3, 2011

Baby comel jadi Handsome.

seronok pulak layan Roob-B-Hood ngan family sambil makan ais-krim coklat
kat rumah my grandma.
comel la budak tu......
buatkan I tetiba rasa nak tau siapakah nama budak tu?

alamak....tak dapat pape details la tentang dia.... cuma dapat nama jer Matthew Medvedev
ayah dia pula kacukan China dan Rusia. mak dia pulak (Victoria) berasal dari Colombia 
macam mana bayi comel ini dipilih menjadi salah satu teraju dalam Filem itu??

Pembantu pengarah jumpa baby ni dengan famili dia di  stesyen subway Kowloon.
best kan?? bila la Ahmad Idham nak jumpa I untuk filem terbaru Metrowealth ni??
hahahha


comel kan????
ish budak ni..... buat I rasa macam nak gigit-gigit aje pipi dia tu!


masa dia umur 4 tahun.
handsomenya dia....bila dah besar nnt. I can imagine that.
huhuhu....


5 000 kritikan hebat!:

farasakura said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

comelnya :)

mie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wow!!!
sangat comel..
ehehee

Shaofie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tu anak jackie chan kottt..

CIK FAFA said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

^_^ sukeeeee..c000melll.. ma0 anak c0mel cmneh buley..muehehehe..

kamu ditag ^_^ : http://sakuraaida.blogspot.com/2011/02/25-random-cik-fafa.html

nba-Nur said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Comelnya baby ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...