nuff

Saturday, February 19, 2011

-sENYUm tAK nAmPAK gIGi-

yang dianjurkan oleh Muazatul Adawiyyah.
(wah..... nama lebih kurang macam cousin I lah)


I sebenarnya tak biasa senyum tak nampak gigi...
selalunya mesti nak tunjuk gigi. 
walau pun yer.....
walaupun gigi tak cantik.

oleh itu, dengan rasa tak bersalahnya,
kali ini I beranikan diri menempek gambar senyum tak nampak gigi untuk entry ini.
wah..... ala-ala perempuan muslimah gitew....

macam baru keluar dari mahkamah untuk kes penceraian pun ada gak. wahahaha....
please la Tasha.....

duh~

I tag:
Gadis Pulau
Cik Nin
Adie Nadiah
Popolita
Faizal

4 000 kritikan hebat!:

THE LEKAT LEKIT STORY said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

like banyak2 pic tasha. Jeles tasha pandai make up & cantik...

P0polita said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tasha.. popolita da join kuiz ni.. cube ushar.. hehe

Contest Senyum Tak Nampak Gigi

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@THE LEKAT LEKIT STORYdush..dush... tumbukan padu diberikan oleh cik lekit. malunyer saya.....gigigigigi....

DeQdEq said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehhehe...mmg tasha selalu di ingatan deqdeq sebab tu deqdeq tag juga wlu cik leit dh tag tasha..

p/s: dh lama deqdeq x online...blog tasha dah berubah wajah...jelesnya....deqdeq x sempat2 lagi nak tukar template

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...