nuff

Tuesday, February 8, 2011

11 Jam di Pahang.

hari ini, sangat letih agaknya dan mungkin kejap lagi I akan pensan sampai besok.
pukul 6 bangun dan bersiap untuk berkumpul di Pusanika, UKM
cadangnya pukul 7 bergerak.

tapi oleh kerana masalah teknikal dengan unit pengangkutan
maka, pukul 8.30 baru bergerak.
dalam pukul 11 dah mula masuk Pahang.

yahooo!! I was there...
bukan senang I nak sampai Pahang. 

destinasi pertama adalah pejabat ADUN,
then pukul 1.30 sampai ke Kuala Lipis.
selesai makan tengah hari, terus pergi ke Balai Polis Kuala Lipis
untuk mintak kerjasama pihak Polis adakan Pameran kerjaya untuk program kitorang 
yang akan diadakan di Pos Betau,

dalam kereta ada 4 orang (naik kenderaan UKM)
kami berpecah berpasangan.
I n Farhah ke Balai Polis, Kem Askar Melayu, Jabatan Pertanian, dan Institiut Pertanian.
semua diatas adalah  untuk mereka bekerjasama dengan kami dalam 
memberikan pendedahan pada Orang Asli di Pos Betau.
lagi satu pasangan pergi ke lagi 4 Jabatan Kerajaan.
macam mana tempat Pos Betau tu pun I tak tau lah!

harap-harap Orang Asli kat situ dah maju....

sekarang ni baru jer sampai bilik pukul 10.30mlm.
bapak penat giler!
lebih kurang hampir 11 jam la juga kan???
boleh la tu ek.

Intan Natasha melaporkan untuk yang sudi membaca.
kalau tak sudi baca. sila tutup blog ini.
hahahaha.... (ketawa tak larat)

4 000 kritikan hebat!:

gaung said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang nyawa tak cukup kalau kita ni jadi runner satu2 program..kami pernah rasakannya tapi sangst berpuas hati..

ENTRY TERBARU: bayi dibuang semudah ludah air liur

FaizFizy39 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha. ape yg bestnye sampai ketawe tak larat =.=

aimi nadiah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terkenang masa zaman belajar dulu.. handle prog.. owh.. sgh indah..

O'gosh said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hello....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...