nuff

Saturday, February 26, 2011

Happy dengan Gambar

gambar di bawah adalah berdasarkan cerita dari entry yang ini.




agak berpuas hati dengan gambar-gambar ini...
walaupun I tak cantik dalam semua gamba-gambar diatas, tapi
senyum ketawa kami dalam gambar ni buatkan I rasa nak senyum bersama.
memang pandai abg cameraman tu ambil gambar walaupun ada banyak gambar yang tak menjadi.

gambar-gambar ni adalah untuk mempromosikan UKM.

7 000 kritikan hebat!:

Miss Ran said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cantik je tasha oii

malu2 nk ngaku..gembire tgk pic2 anda

THE LEKAT LEKIT STORY said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ceria jer gambar2 tu.. memang cantik la tasha

MASIN JUGA MULUT AKU YER..

gaung said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

senyum senyum..seronoknyer.. da habis belajar..

ENTRY TERBARU: blog GAUNG bermuka baru. ada komen?

paah mohamad said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

WAH.. MODEL GITEEWWWW.

TASHA, ANDA DI TAG
http://paahmohamad.blogspot.com/2011/02/jom-join-bloglist-pak-cek-biola.html

nida said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cantek nye gambar2 ni...teringin cam ni jugak..!

P0polita said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cik tasha cantik n comey ape.. sape kate x cantik tu? meh sini sekeh sikit.. =P

NaniRostam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Salam. Tasha gojes.gambarpun gojes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...