nuff

Saturday, February 12, 2011

macam mana nak rmbut cepat panjang??

nak panjang macam ni??
geli pulak tgk rambut dia mayang mengurai mcm tu.....
tak nak macam tu ek, geli jer.... takut pulak bila tengok lama-lama...

kalau panjang mcm ni pun jadi la ek, stakat paras yang cun-cun aje.


so, here we go with those tips:


  • ikatkan rambut korang dgn batu bata dan biarkan tergantung selama yang mungkin...makin lama lagi bagus....bukan rmbut je pnjg, dgn kulit kepala korang pun ikut panjang karang..hebat bukan?
  • amalkan teknik seruling macam tarian ular kat tepi jalan tu. lama2 nanti kompem rambut akan memanjang dengan sendri nya..ajaib!!
  • belai rambut korang dgn mengunakan kata2 pujian dan kasih mesra. rambut korng akan terharu dengan layanan tersebut dan akan segera tumbuh panjang...belum cuba belum tau..bhahahhaa
  • ambil rambut2yang bersepah dalam kedai gunting rambut dan tampal banyak2 kat rmbut korang..pergghh!!! bukan aje bergaya...lebeh byk lebeh panjang jadinya rmbut korang nnti
  • beli dan pakai je rambut palsu. lagi senang!! hehehe


sumber dari:pusat sumber

9 000 kritikan hebat!:

KD said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha.main main la tasha ni :D

Pijahh' de-Arr said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cehh..=)

Anis Anisa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mcm2 la cik tasya ni

sekamar rindu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam..

panjang betul pic yang atas tu..

sesuai berlakon filem seram ni..

aQi + GenGkey said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kui3..
ikat rambut dgn batu-bata eah..
aQi ni x tumbuh2 pun rambut..
asek botak je..
ahax..:D

syafeeqa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahhaa.

nurul ain said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bahhaha xD lawak seyh...ye ye je td nak bce.skali tengok tipsnye 'superb'2 sumenye xD

bunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul pakai rambut paslu lagi senang..hakhakahkk..

CIK FAFA said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

muahahahaha, mmg sllu belai2 rmbut dgn pujian =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...