nuff

Monday, February 14, 2011

I sentap~

sebelum ni, I ada bagi Email pada Famous Amos untuk mintak sponsorship dari mereka, so, sales and marketing executive dia dah reply untuk kene hantar surat dan proposal. so, kitorang pun dah hantar.....

then I hantar email semula untuk tanya adakah surat sudah diterima?

then dia reply:
"Hi,

I have yet to receive any proposal/cover letter from you. Kindly resend.

Besides, here's a tip or two in increasing the chances of securing sponsorships from any organisations 1) Be courteous 2) Call up to seek for sponsorship instead of emailing only and 3) Always address a person. That's manners.

I'm a fresh graduate myself so I thought I should give you a couple of advises since your way of seeking for sponsorships is rather inappropriate. Be it whether my manager decides to sponsor or not, I still need a proposal for her consideration.


Thank you and have a great day ahead."






I tau, mmng I salah...... tapi adakah itu bermakna yang kitorang tak boleh dapat spnsorship tu?
menyesalnyer......

so, I jadikan ini sebagai pengajaran. dan pada kawan-kawan kalau nak mintak pronsorship....jangan jadi macam I okay.

sengal sangat Tasha ni!!!

malunyer..... sentap giler.
what ever it is, thax to Jaclyn Wong untuk nasihat berguna tu. menyesal sangat-sangat and I reply email dia say sorry.

2 000 kritikan hebat!:

aimi nadiah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

xpe.. pengalaman..

Kak hana said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sha ni dah biasa la..dulu mse sponsor utk konvo pn..mcm2 ragam..so bgus gak si jax tu..kata dia ade btlnye..ngengeh..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...