nuff

Wednesday, February 16, 2011

Hadiah dari Rakan Blogger


sila perhatikan perbezaan antara 2 gambar diatas.

ini adalah header yang dibuat khas oleh Farhah Zaidah untuk blog Tasha's.

bagi I, I suka sangat2 sebab simple pimple.
kene dengan selera I.

sebab I ni suka simple.
kenapa ada dua gmbar yang sama tapi tak serupa? 
sila KLIK SINI untuk mendapatkan jawapan

so, terima kasih sekali lagi untuk Farhah.
I terharu sebab dia sangat baik hati dan ikhlas sampai I nak belanja makan pun dia tak nak.
kalau korang nak dapatkan khidmat Farhah 
sila la melawat blog dia yer....


P/S: ini lah untungnya ada rakan-rakan dalam dunia blog ni, saling bantu membantu sama lain.

3 000 kritikan hebat!:

Cik Nin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

owh... cik nin tau apa beza dia..
yg 2nd tu katun dia senyum...kan, kan,kan??? hehe...

Chempaka Sari said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

anda di tag...sila ke blog saye...=)

niesz said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yeay!da senyum da..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...