nuff

Monday, June 20, 2011

Johan As'ari a.k.a Botak

Sebelum ni dalam Facebook, I sibuk suka tengok cerita Nora Elena.... sebenarnya dalam masa yang sama I layan juga Juvana. oleh sebab Nora Elena akan habis dulu, sebab tu lah I kemaruk dengan Nora Elena tu..... padahan bukannya cerita Nora Elena tu bagus sangat pun..... cerita suka-suka nak buat orang perempuan melayang berangan kan si Aaron Aziz aje semata-mata....

kalau cerita Juvana ni pulak, terus terang I cakap I fall in love dengan si Botak ni sejak episod pertama lagi.... kenapa? sebab muka dia.... muka dia yang serius dan macho tu sungguh memukau pandangan wa.... 


tengok lah tu... serius kan? I suka lelaki yang berwajah serius ni.... bukan apa, nanti kalau dia jadi suami.... anak-anak takut sikit dengan muka ayah dia yang garang tu.  plus.... lelaki yang berwajah serius ni akan buatkan I rasa ingin mengorek rahsia dia dan rasa macam teringin nak buat dia senyum. macam mana agaknya muka dia bila senyum kan?

actually...lelaki berwjah serius ni, dalam hati ada taman tau. tengok si Botak tu..... walaupun dia ganas, tapi dia sayang kucing tau..... so, terserlah lah keayuan di sebalik wajah ganas tu kan???

sebab tu lah I suka lelaki berwajah serius macm si Botak tu..... hehehehe...

tapi, hakikatnya..... setelah I stalker si Johan Arrif Asari ni, dia seorang yang baik dan bertentangan dengan dirinya yang dilakonkan dalam Juvana tu. pape pun.... u olz pun layan la Juvana kay.... I suka Botak...

Botak... I luv u~



itulah dia bila Intan Natasha berangan lagi....

pape pun, I nak mintak maaf pada peminat Solihin Zubir. sesungguhnya I tak pernah pun terniat nak rampas Solihin dari kalian..... maafkan kami penunggu gua.. pada yang tak faham kisah sebenar, boleh klik sini



P/S: anak dato' rupanya dia ni~

6 000 kritikan hebat!:

Jalut said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

botak ni kejam sangt.. rasa menyampah je.. skrg dah suka watak budak kecik tuh.. hahaha.. lawak je..

cunndaa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Lap Yu too botak.. ^^

sekarang suka dengan watak fimie...

imnabila said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kte pn ske botak jugak.. heheh..

hye !! blogwalking sini & follow.. :)

Akulah Pak Lan said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

i pun botak jugak

HAKMI said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

maka benarlah teori pompuan suka laki jahat.....

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@HAKMI rasanya bukan semua perempuan kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...