nuff

Wednesday, March 9, 2011

Jejari Menjadi Juri katanya....

pukul 2 petang membantu rakan-rakan junior I (degree Pendidikan Khas, UKM)
menjadi juri untuk pertandingan pakaian beragam dalam program Hari Terbuka Pendidikan Khas   yang I pun pernah lalui perkara yang sama tahun lepas.


good luck pada adik-adik. semoga mendapat A.
sedangkan kitorang pun tak dapat A.
 choy sangat~


bosan + pening dengan bentuk persembahan. ni pertandingan tarian ker.....
pertandingan pakaian beragam??
adoi yai....

balik dari menjadi juri dalam pukul 5.
rehat dalam bilik sampai pukul 6. then buat persiapan untuk  kat bawah ni....


dah jadi nenek kebayan dah I ni nak mencantikkan orang.
masalahnya..... cantik kah??
hahaha....

nak tau apa jadi dengan perempuan berbaju putih itu???


balik bilik, berehat sebentar bersama Kit Kat (dalam angan-angan jer)
mana ada coklat Kit Kat dalam bilik I ni~

then pukul 11, pergi latihan tarian sekejap.
then balik, mandi and pensan hingga tak menyedar dunia~
badan ini terasa sangat sengal.
sengal otot yer..... bukan sengal otak.
wahahaha.....

1 000 kritikan hebat!:

gaung said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ingat sengal gigi tadi...hiii gigimuputih lah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...