nuff

Friday, March 18, 2011

Dinner Fakuti Pendidikan 2011

  

Dinner Fakulti nanti tema warna gold and silver....
29 Mac ni. I sebenarnya malas nak pergi sebab 30 Maca ada pertandingan tarian,
dah tentulah malam 29 Mac tu kitorang akan practise habis-habisan untuk tarian kan????

tapi yang mendatangkan masalah bagi I adalah UKM ni memang Universiti Kuat Makan duit orang betul!!!!!
Fakulti meletakkan syarat wajib untuk semua pelajar tahun akhir. 
jadi, nak tak nak....kene bayar RM35 kat fakulti. 
kalau tak pergi, katanya duit akan dimasukkan dalam hutang pelajar.
memang kepala hotak betul la diorang ni.....

sabar je lah....
so, I rasa I perlu pergi....daripada I bayar RM35 buta-buta untuk UKM.

tema silver and gold. macam baju kat atas. 
cuba bayangkan I pakai baju yang warna silver tu.....(bayangkan dan.... hahahahahaha.... ) 
ketawa nak pecah perut

kemudian.... byangkan I pakai yang warna gold macam kat atas tu pulak. (bayangkan dan.... hahahahahaha)
pensan masa tengah ketawa. 

adoi~

geram nih!!!!



5 000 kritikan hebat!:

FAIZAL_DEBOT said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha.. wey x pat bygkan kau pakai baju tu.. x yah la nak ikut tema pun.. janji dtg wey.. kau ngok la nati dak2 ni nak sgt ke ikut tema.. xde maknenye,..

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@FAIZAL_DEBOTsakit hati seh!!!!

cik pulau said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ahaha.. pakai je pape sha..
ni sume pasal menteri nak datang..
klau takdenye nak wajib.
huhh!!!
stress gak pikir pasal persembahan ni. seyes.. lalala~ ^^,

misz myza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

org pun...kalo ikutkn org pun malas nk g.. dah la byr 35... disebabkn dia masuk hutang, terpakse la byr n pegi...

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@misz myza&@cik pulau

tau tak per korang..... menyampah tau!! tak suka la kene paksa2 ni. down sangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...