nuff

Wednesday, March 16, 2011

Mimpikan Hanis Zalikha.

pagi tadi terlupa nak cerita sebab terlalu sibuk, bila Hanis Zalikha buat entry baru baru teringat yang malam tadi dia datang sekolah I  untuk berjumpa dengan anak murid I and Untie Nani (Model 80-an) datang jual buku rujukan SPM kat sekolah I.

eh..... betul ker?
alah....
mimpi jer lah!

tapikan .....ada juga logiknya.... sebab Hanis tu kan budak pandai...... almost 4 flat okay~
so, memang wajib lah I mimpi dia dtg untuk bagi semangat pada student untuk berjaya macam dia.

6 000 kritikan hebat!:

P0polita said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wow.. siap masuk mimpi.. dasyat jugak tu.. huuhu

cik pulau said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

perhhh.. memang terbaek la..
siap masuk mimpi bagai..
cik pulau pun nak mimpikan jugak la..
tapi nak mimpikan org len.
mimpikan sape eik.???
lalala~

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@cik pulaumimpi bakal suami.

YanaMIB said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wah wah..mimpi hanis and mak hanis..pakej tu..hihi~

gaung said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bila nak mimpikan kami pulak nehhh tunggu mode

ayuorked said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehehe... siannye..sampi mimpi bagai.. hye.. i'm ayu.. just follow ur blog.. do the same :) tq.. t sy dtg ngomen2 lagi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...