nuff

Sunday, April 3, 2011

Saya Sayang Mak Saya!!!!

aktiviti di rumah hari ini adalah melayan Melodi di TV3 sambil melayan karenah my mother yang nak kongsikan pengalaman dia menggunakan minyak kelapa dara keluarann It Works.
My mother send testimoni penggunaan minyak tu kat blog  http://kelapadaraitworks.blogspot.com/
diharap owner blog tu akan kongsikan pengalaman my mother....

apa yang my mom type?




pada thn 2009 medical chek-up saya, doktor telah  high light pada keputusan  LDL cholesterol 2.7/104.saya rasa risau sebab jika mengikut keturunan, ibu saya darah tinggi dan bapa saya  kencing manis.usaha saya hanya menjaga diet,setelah sepupu memperkenalkn minyak kelapa dara  it works sya pun mencubanya.saya mula teruja kerana  berat badan menurun,buang air besar sgt2222 lawas,bdan rasa ringan,kulit tidak kering lgi,setelah habis 1 botol saya buat medical chek-up pada 16.3.2011 dan mendapati result LDL cholesterol tidak d hight light lagi  saya rsa bersyukur kerana keputusannya 2.0/76.,anak saya mengalami keguguran rambut yang sgt teruk.kemudian setelah mencuba minyak kelap dara it works anak rambut mulai tumbuh dan tiada keguguran lagi, sekarang suami yg menghidap cancer colon masih dalam percubaan menggunakan minyak kelapa dara ini. diharap akan berlaku keajaiban terhadap tahap kesihatannya..

tak cuba tak tahu,dah cuba baru merasai kelebihanya. 



so, ini keputusan medical check up my mom.
klik gambar untuk tumbesaran melampau batas.

0 000 kritikan hebat!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...