nuff

Tuesday, April 12, 2011

Bila Ujang Kentut

Ujang berada di sebuah restoran terkemuka di Bangsar di mana tiba-tiba sahaja Ujang rasa tidak dapat lagi menahan untuk melepaskan gasnya. Ah... memang sudah terdesak sangat, tetapi orang di dalam restoran itu ramailah pula.


Dengan orang yang begitu ramai, termasuk awek-awek comel yang sedang makan dan berbual-bual, Ujang seperti sudah mati akal. Ini mesti hasil dari telur rebus separuh masak yang dimakan petang tadi. Lima biji pulak tu dia  hentam tadi. Sah bau mesti hilang akal punya.



Sistem bunyi restoran itu pula memang sangat sangat kuat. Ini menambah lagi seksa derita Ujang. Tiba-tiba, idea baik datang. Mengapa  tidak lepaskan gas beracun itu semasa bunyi tengah kuat. Mesti tiada yang perasan nanti. Timing kena baik ni.



Semasa rentak muzik berbunyi kuat, Ujang pun tanpa segan lagi melepaskan bom super kentut gas beracunnya dengan muka selamba macam tiada apa yang berlaku. Owh lega amat. Nikmatnya. Fuh... Mesti ada yang termuntah ni, hahaha, tapi dia tergelak dalam hati je.



Selesai sahaja minum nescafe ais, Ujang  dengan pantas bangun untuk balik. Orang ramai semua tengok dia dengan muka semacam. Awek tadi pun ada, baju basah sebab muntah. Ujang  meraba telinga dan... arghhh... rupanya dia  tengah dengar walkman. Memang mampus la si Ujang dengan kentutnya yang...... 




relax la Ujang~ dah nak kawin kan.... kene chill sikit.
muka bersedia nak kene lempang laju-laju oleh Ujang.
hahahaha....

6 000 kritikan hebat!:

❀Hanim_RosLan❀ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha...sempoi tul cerite..

cik pulau said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha..ujang memang suka kentut..
kih3..^^,

nabielahuda said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahah. klakar je. :p

mykhalis said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ujang sudah tidak boleh nakal2 lagik..hehe

Blog terbaik

Ada apa dengan dara

nabilah_2908 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..pames En Ujang nih... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
PART TIME PAPARAZZI

Miss Tira said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hahaha, kantoi sudah. Bukan kantoi kentut tapi kantoi si Ujang tu IQ Zero. Haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...