nuff

Friday, April 15, 2011

Ujang buat giveaway

more info: klik this banner
okay, dah letak header...




sempoi lah tu kan?

nak kene membebel tak tentu pasal ni yang seronok ni..... tapi nanati takut merepek meraban la pulak.
I nak tanya, giveaway ni sebenarnya untuk apa ek? 
adakah kerana Ujang dah nak kahwin?
atau adakah dengan riak dang bongkak nya Ujang nak menunjukkan yang dia murah hati?
agak confuse disini..... sila la jawab yer Ujang~
pada sponsor-sponsor yang lain boleh tak bagi tau..... adakah u olz diugut oleh Ujang untuk menjadi penaja?
hehehehe....

gurau jer okay~
cukup la tu membebel ek. panjang-panjang sangat, nanti kene baling dengan sliper pulak.
ngeh2.....

I tag Kak Chik
dan Nana




3 000 kritikan hebat!:

azrijohan said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jemput join mine:
http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/mari-join-bloglist-smile.html

gaung said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tu r..kami pon mushkil dan sangsi kenapa ujang buat gieaway..sebab tuu kami tak join GA ujang,,hahha

Ujang9897 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe..., saje2 buat..

aritu tak tggl kan link ker

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...