nuff

Monday, January 24, 2011

Jawapan Gegar Blog: soalan 1

kepada rakan-rakan seperjuangan.....
I nak bagi tau ni..... I masuk dalam senarai gegar blog tu..... 
I yang nombor 199, so, kalau sesiapa nak dapatkan jawapan, sila la godeh2 blog ini. 
senang je nak cari jawapan tu....
klik jer About Me.
hehehehe...... tapi rasanya enty ni tak sesuai dijadikan enty terakhir kan? 

2 000 kritikan hebat!:

DeQdEq said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

DeQdEq tak faham la soalan abg ben kali ni...lgpun x larat nk mengadap laptop dgn selsema mcm ni...huhuhu

p/s: dh join bloglist geng DeQdEq blum?

azlia mj said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

beb,tatau apebende sebenanye nihh..
lambat dahh..;((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...