nuff

Saturday, January 29, 2011

Jom Hong KOng Disneyland!

 ini map untuk  setiap park yang ada kat Hong Kong Disneyland. 
nmpk macam best kan? jom la..... siapa nak ikut I???


dengan harga ini, I rasa nak pusing 1 park tak cukup kot~
kene bayar lebih baru puas hati, nak dua hari?
tgk bawah ni

pakej yang ni bar berbaloi kan?? hahahaha.....
bila la agaknya nak dapat g Hong Kong ni~
berangan dulu..... nnt dah dapat I bagi tau u olz macam mana kat sana. hahahaha.....
tapi yang penting, kumpul duit dulu.  and jangan lupa kalau nak tau banyak info pasal tmpat menarik ni.....

I rasa kalau bercuti kat disneyland Singapore and Disneyland HOng Kong masih mampu lagi kot.....
kalau nak pergi yang kat Hollywood tu..... tunggu lepas I menang Anugerah Skrin yer.
hahaha....

klik iklan nuffnang  pun ada kot.





3 000 kritikan hebat!:

THE LEKAT LEKIT STORY said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kena jd artis la cmtu

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha...tak nak la jd artis tak reti blakon. nak jadi penerbit ker...pengarah ker...(perasan)

niesz said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hong kong!best nye!mmg da lame nk g..but kalau nk g sane..bajet kena tggi..hehe..

updated entry : sendiri punya sendiri jaga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...