nuff

Monday, January 31, 2011

Kalau Binatang Ada FB

Kalau binatang ada laman sosial, agak-agak begini lah ya komen-komen binatang tersebut kat STATUS yg mcm kowang selalu post kat laman sosial tew…….

Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…

Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah... 

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!... 

Cicak : isteriku tersepit pintu

Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”

Ayam : Kawan2…kalu esok guwe tak update…bererti guwe udah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa... 

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …

Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

Tikus: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

katak : malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..

ular : rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..

Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org.

Kuda: Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2 

Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles

Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

Babi hutan: susah betul nak cari makanan halal sekarang ni. 

Kera: semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah

Tikus: Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali.

Lalat: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

kucing : update petang karang tepat jam 5.00pm slow ngendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kaklelamajnun... 

lipas : merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkn... gerun tengok mmber aku kene tarik dgn jeli2 panjang kepunyaan cik cicak..eee seram nyeee... .

itik serati : hahahhaa lawak2 ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2... .nk tiru aku le tu.. lol... .

Ikan laga: Boring sey, duduk sorang2 dalam tanki ni.

Ikan parang; Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok

Ikan Jerung: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku.  

Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah

Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.

Ikan Arowana: Cantik tak sisik I? Cantik kan ? 

Ikan Mas Koki: macam mana nak kurus nie?

Yang penting jangan jadi cam ikan arowana perasan cun hehehehehhe...

9 000 kritikan hebat!:

Shaofie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tasha, yang ni betul2 cool. smpi title entry pun xde. hahahha. aku suke part jerung. cube kalau jerung buat status, pastu ikan bilis comment. pasti meriah. hahahahhaha.

aimi nadiah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha.. sgt lawak n sgt suka!!

sekamar rindu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam...

semut pun lambat sebab nak pakai kasut yg terlampau banyak..

:)..

nice entri membuatkan saya tersenyum2..

:)

cunndaa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahhaaa...gelak guling2 baca

Cik Nin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Haha...lawak gler...
tasha wat sndri ke entry ni? ke copy dr mana2?
seyes lawak! haha..

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

of cos a copy~
hahaha....

kindergartenlibrary said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha .terguling-guling baca ..
=D

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

After looking into a number of the blog posts on your site,
I honestly appreciate your technique of blogging. I book marked it to my bookmark site list and will be checking back soon.

Please check out my web site too and let me know your opinion.


Here is my webpage - Acheter des vue sur youtube

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hi! I've been following your site for a while now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Lubbock Tx! Just wanted to say keep up the fantastic job!

Here is my web page ... plus de tweet
my webpage > Achat tweet pas cher

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...