nuff

Saturday, January 29, 2011

Bengang!!

sekarang ni...orang suka sangat salah gunakan teknologi la....
gunakan handphone untuk sebarkan video sex, gambar lucah, rakam orang tukar baju, pasang camera di bilik-bilik hotel. ape kes ni?????

sekarang ni I nak luahkan perasaan tak puas hati I terhadap ahli keluarga I yang bertindak kurang pintar dalam mengambil gambar anak buah mereka yang baru berusia kurang dari 2 tahun dengan sebatang rokok di antara bibir bayi tersebut.

gambar carian google.
I dah nasihatkan untuk buang gambar tersebut. kalau tidak, orang akan ambil gambar tersebut dan sebarkan ke merata alam maya untuk tatapan orang ramai. dan orang ramai pula.....bila diorang tgk akan mengatakan bahawa keluarga bayi tersebut tak bertanggungjawab dalam hal menjadikan persekitaran bayi tersebut tak selamat dan boleh membesar dengan tak selamat. apa nak jadi ni????




I tau yang memang bnda ni tak berlaku sebab masih ada mak saudara, nenek dan bapa saudara yang bertanggungjawab. tapi adik beradik pada bapa bayi tersebut yang tak bertanggungjawab buat semua kerja bodoh tu. ape kes?

I dah nasihat tapi dia tetap tak nak buang gambar tersebut. jangan la sampai kelurga kita dicemuh hanya kerana gambar yang diambil atas dasar suka-suka!!!!

3 000 kritikan hebat!:

THE LEKAT LEKIT STORY said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul tu.. gambar tu bermoralkan tak sihat elok la jgn di sebarkan

nelly said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sian baby tu .
mangsa keadaan .

Afzarul Dzarif said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kan kak tasya?owg mse tgok gmbo tu pown tekejot giler..kalau maktok tau...ish3x..tp x leyh nk kate ape la..sbb long ct yg suro kan..huhu..(hanye mampu melihat)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...