nuff

Saturday, January 29, 2011

cara menjawab telefon dengan betul~

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah... dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda 
untuk menjawab dengan jawapan yang betul.jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le korang boring sangat kalu jadi operator) 

1.soalan: haloo.may i speak to ain please? 
jawapan: maap.sini bukan balai polis. 

2.soalan: haloo, siapa disana? 
jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane.. 

3.soalan: haloo,boleh saya bercakap ngan bapak awak? 
jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya. 

4.soalan: haloo,boleh sambungkan ke nombor 323? 
jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur. 

5.soalan: haloo,mak ade rumah? 
jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli. 

6.soalan: haloo ain,buat ape tu? 
jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni.. 

7.soalan: boleh saya bercakap ngan ain ? 
jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... .time kacih. 

8.soalan: haloo.tolong panggilkan ain. saya nak bercakap dengannye. 
jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap 

9.soalan: halloo... ... 
jawapan: haloo.pusat sakit mental disini.anda ingin mendaftar? 

10.soalan: haloo.saya nak tumpang bertanya... 
jawapan: maap.ini bukan kaunter pertanyaan. 

11.soalan: haloo.betul ke ini nombor 3234412? 
jawapan: sila dail sekali lagi.kalu saya masih menjawab betul le tu. 

12.soalan: assalammualaikum... 
jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)



sumber unknown:DilaDellila

2 000 kritikan hebat!:

kindergartenlibrary said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha
kelakarlah . .
lau buat ini , confirm orang tak nak telefon lagi . .

anamizu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hik3..kelakor je..
cik ana mintak izin nk share ye ^^

recent post : |baju bundle haram ke???|

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...