nuff

Thursday, May 5, 2011

Puding Roti di hari Khamis

nak tau tak kenapa I snap Puding roti I macam ni??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
inilah sebabnya..... tak sempat amik gambar lagi dah kene potong!
 hado~ 


ini pulak dah siap untuk dimakan.... setelah disimbah dengan kuah susu cair yang dimasak.
ini gambar versi menggedix. ada edit sikit. 
ada rasa macam nak makan tak? 
hahaha...... biasa lah, orang perempaun bila dah menganggur ni.....
duk rumah kene la belajar masak. 
tapi puding roti ni senang sangat. nenek I pun pandai buat. hahahaha......


eh, u olz dah tgk Vlog kak Mas? ala.... mrs secretary tu lah~
kalau belum tengok, KLIK SINI

3 000 kritikan hebat!:

Miss Mirror a.k.a Sam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Wah wah wah!!! Sedapnyaaa!! Favourite Akak tu!!

Halimatun Sa'adiah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lg sedap kalo pkai roti croissant..
dulu mse keje kt kilang roti salu wat..

kakchik@ella said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

suka makan .. tak suka buat. nak cikit boleh?? hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...