nuff

Wednesday, November 10, 2010

gua kene kecing beb!!

for the first time in my life. gua kene kencing!!!
mmng gua bengang giler...
kisah dia bermula pada.....

(kita flash back. ala2 macam drama TV dengan image colour sephia. lu orang bayangkan jer la ea....)

pada 10/nov/2010 gua kene bagun seawal mungkin untuk study pasal kul 8.30am gua ada exam final paper for this semester.
jadi, malam 9/nov/2010 tu....
gua pun dengan yakinnya selepas buang air kecil (kene sopan sikit), cuci kaki,  and masuk bilik... tarik selimut, and baru ala2 cam nak baca doa sebelum tidur, gua terdengar ada bunyi macam lain macam sikit.

gua pikir, kertas kelendar yang gua tak pin sampai habis kot.
biar jer lah....
then gua rasa serba salah pasal gua tak biasa dengan bunyi yang lain macam dalam idup wa.
skali wa bagun, and wa tgk dekat2..........!!!!!

wa kene kencing siot!
ntah dari mana datang air kencing dari atas siling bilik gua. gua bengang! gua bengang!
dengan sepantas kilat gua tarik bantal yang gua guna takut terkena percik air kencing tu.
abis nota untuk exam esok kene kencing, fail gua kene kencing.
board gua , laptop gua, cadar gua, and bantal comel gua pun  kene percik

mmng siot ah!

gua terus buntu. gua suruh roomate gua tgk betol ke tu air kencing?
roomate gua kata "yess babe! lu kene kencing!"

gua bertambah bingit. gua terus bangun  and sepak2 semua barang gua kasi jauh2 dari terkena percik air kencing tu. kesian laptop kesayangan gua pun jadi mangsa serpihan air kencing tersebut.
gua pindah ke katil roomate gua and telepon mak gua. brutal2-brutal gua,  gua ngadu ngan mak gua.

"ibu....... along kene kencing kucing!!!!!"

dalam mamai-mamai dah pukul 12.30am, mak gua suruh gua kemas barang2 gua. and ganti cadar lain, alehkan barang2 dari tempat yang kene kencing tu.

gua dah bapak ngantuk tetiba kena projek besar-besaran merombak bilik pulak. adoi..... serius! gua bingit!!!!

setel semua keje mengemas, mengelap and mengaleh. gua basuh cadar  yang kene kencing tadi and letak kat  atas lantai tempat kene kencing tadi. supaya kalau kene kencing lagi. at least dah tak percik2.
siot!!!!

gua tidur dengan perasaan geli geleman. gua tak pernah geli geleman sebelum ni pasal gua brutal!
ni 1st time beb.

gua asik pikir kalau gua dapat minatang yang kencingkan gua tu.... gua cekik leher dia and hentak dia kat dinding.(brutal abis dah ni)

sebenarnya, dari petang lagi ada bunyi pelik kat atas siling bilik gua. gua siap post kat FB sebab wa curious pe la benda bising2 atas siling ni. tikus ke kucing?
ramai yang kata kucing, roomate wa pun ada cerita masa dia duk bilik lama kat level ni dulu pun dia kene kencing gak. so, wa yakin r yang bunyi2 sejak ptg tadi tu kucing.

skali bila pukul 12.30 malam saat wa nak baca doa tidur. wa plak yang kene..... roomate wa kata maybe "dia" dengar  orang cerita pasal "dia" terus r dia bagi habuan. kalau yer pun...... pegi la tandas. gua bengang siot!

bapak busuk! pening kpala wa!

esoknya, gua bangun awal giler.... pukul 5am dah terjaga pasal ada bunyi bising kata atas siling lagi.
awal nya "dia" bangun?? (ada hati nak kejutkan wa konon, wa ada jam loceng gergasi la....)

wa bangun, gua jadi teringat agak2 malam tadi kepala gua kene percik air kencing dia tak???????
aaaarrrrgggghhhhhh....!!!!!!
dalam yakin and tak yakin..... gua samak kpala gua dengan shampoo 7x, bilas 7x, letak conditioner 7x. letak treatment cream 7x. giler geli siot!!!!

sampai ptg tadi pun, gua tak habis2 mengelap barang2 gua yang agak2 terkena air kencing and percik dia.
siot betol!!!

kalau gua dapat, memang gua kerat 18 kucing tu!

malam ni gua nak tidor dengan harapan tak kene kencing lagi, pasal teori gua mengatakan kalau kucing dah bau ada bau bekas dia kencing.... dia akan kencing smula kat tmpat tu. selisih!


malang tol nasib gua~

1 000 kritikan hebat!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...