nuff

Saturday, November 13, 2010

syukur!

Syukur, aku masih disini
Syukur, aku bernafas lagi
Syukur, aku masih berdiri
Masih ada kuasa dalam tubuh ini
Syukur, aku masih disini
Syukur, aku bernafas lagi
Syukur, aku masih berdiri
Masih ada kuasa dalam tubuh ini


Altimet - Syukur


okay. 
cukup utk itu.....sajeer nak u olz bayangkan macam mana bersyukurnya ai rasa sekarang.
setelah bersengkang mata di kedai pak cik ai yang meriah macam disko ni....
ai berjaya juga selesaikan Bab 4 dalam 1 malam (eleh....orang lain 1 jam jer dah boleh siap.poyos! alah.....suker la. nak 1 jam ker, 1 bulan ker, 1 malam ker, 1 tahun ker. ada mak kesah? hurmmmm..... cukup2! ni suara hati yang terlampau namanya ok)


sekarang ni, my plan adalah untuk sarapan pagi percuma yang berbaloi dan pulang untuk dapatkan rehat yang sempurna. kononnyer~
then dengan azam yang tinggi setinggi langit ke tujuh, ai bercita-cita untuk menjejakkan kaki ke perpustakaan UKM pukul 2pm bersama Serai Wangie. sape nak join?? jom~
kita ke library secara berjemaah.
wawawawawa......
gilo!


sudah yer Tasha.... bawa bersabar. sekarang kan waktu rehat (ala-ala macam iklan Aduan Rakyat.tetiber teringat malam berkaroke dengan ex-roomate


sekian~





0 000 kritikan hebat!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...