nuff

Wednesday, November 17, 2010

beraya di perantauan

firstly, slaam aidiladha buat semua rakan-rakan yang beragama Islam.
raya aidiladha sama la juga dengan raya korban,
maka......segala yang dikorbankan dalam hari raya tersebut boleh dikira korban la kan?
(apa je la yang kau melalut ni Tasha?)

okay, straight to the point.
kenapa tajuk entry beraya di perantauan?
sebabnyer..... raya aidiladha ni, ai terpaksa berkorban daripada pulang ke kampung halaman di JB sana nun. sebab terpakse menyiapkan latihan ilmiah yang tinggal sikit-sikit jer lagi ni ha (dari haritu lagi kata sikit. tapi tak siap-siap gak. nak sedapkan hati sendiri la kata kan....)

so, ape yang menarik sangat nak dikongsi tuh?
ianya adalah ai, adik sasa, faizal debot dan abg ijan memasak
wahahahaha......
masing-masing tak pernah masak rendang. tetiber jek nak masak rendang.
apa menu kitorang?

1) rendang ayam
2)kuah kacang
3)sup ayam
4)nasi himpettttt....

hamik ko!
ada macam kat rumah tak??
boleh la tu kan...... asalkan ada la sikit-sikit mood rayeer.... daripad xraya langsung~
wah.....sok kene gosok baju nak kene pakai baju raya ni.

nnt ai share ngan u ollz gambar raya diperantauan kitorang ea....
hahahha
sedih sikit ar.....
kim salam buat family yang dah kemane-mana tah perginye.
anakanda di sini merindui bonda dan ayahanda. ecewah~

4 000 kritikan hebat!:

Shaofie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak balik rumah??
jaga UKM leklok yeaa.
hehehe. selamat hari raya aidiladhaa...

Natasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha....gitu la gamaknya..... baik. UKM selamat ditangan ai. wawawawa

THE LEKAT LEKIT STORY said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya pun tak balik kampung. Kat umah sorang2 ni.. layan Fb dgn blog buat x fikir sgt raya.

Natasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehehe...tak per, raya haji jer. tak ada masalah. tak stim snagt mcm raya aidilfitri. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...