nuff

Thursday, November 11, 2010

Salah Siapa?



Jangan ingat ini kisah benar tentang diri aku pulak. ini adalah video ringkas untuk assignment kumpulan subjek Pembangunan Insan dan Kewarganegaraan.

kami jadikan isu remaja mengandung di bawah umur sebagai kes untuk melihat tanggungjawab siapa yang harus dipersoalkan untuk menangani masalah yang dah berleluasa sekarang ni.

pelakon-pelakon:


Pengacara Kisah Benar - Nadia


Cikgu Tak Kahwin Lagi/Responden Perempuan - Farhah

Pelajar Mengandung: Tasha


Responden Lelaki/Cikgu - Faizal


Pengurus di Sebalik Tabir - Sidiq.


Apa komen lecturer, nantikan post akan datang~

3 000 kritikan hebat!:

una berry said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nice vid
suka yg jd cikgu tu
natural je..LOL

well,sometimes society makes ppl turned out that way
though it's somehow their own fault n the rapid growth of globalization may contributes to that matter too.

so I think, society should more concern, instead of terus menuding jari, mengumpat, mengata dan sebagainya.

job well done :)

Natasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yup. betul tu! mmng semua orang kene sama2 amik peduli. nak moden snagat sampai jiran sebelah pun tak kenal. itu masalah negara namanya....

i hope semua sedar dengan apa yang ai cuba sampaikan

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Cikgu single~~

ok ade bakat semula jadi ye :)
kt tak dpt bantu semua, jgn tinggal semua...mane yg boleh bantu, sama2 tlg tgk kan...

jom prihatin!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...