nuff

Thursday, December 2, 2010

Luahan Perasaan

kali ini, ai nak luahkan perasaan tak puas hati ai.
benda ni dah lama dah.... tapi kenapa baru sekarang nak cerita?

benda ni ada kaitan dengan perkara yang baru timbul dalam hidup ai.
okay, kita cerita yg baru dulu, baru yang lama ea....

ke u olz nak yang lama baru yang baru??

baru ke lama?

hurm..... confuse dah ni...

3 000 kritikan hebat!:

THE LEKAT LEKIT STORY said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tasha.. rasa mcm nak luku je dahi U tau.. suspen jer.kekekekeke

zacky ~786~ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

er.. cter la dua x2 sekali.! den sudi mmbace.. hehe

una berry said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

utk memahamiyang baru, kena tau yang lama
xde yg lama, xde yg baru :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...