nuff

Thursday, July 7, 2011

Azam tahun baru 2011!!!

~ini sticky post~




Azam 2011 Intan Natasha...
so, ai teringin nak tau apakah azam tahun baru rakan-rakan blogger semua.
kalau ada yang dah buat entry pasal azam 2011
sila la link kan kat ai yer....

mana la tau azam kita sama.
hehehe.....

btw, apa yang ai harapkan untuk dilaksanakan pada sepanjang 2011 adalah:
  1. graduate atau = dengan konvokesyen sebagai mahasiswa UKM
  2. seriuskan diri dengan mengamalkan diet yang seimbang. tak nak makan terlalu kenyang dah!
  3. kurangkan marah-marah. lebihkan senyuman w/pun orang lain tak nak senyum kat ai. hahaha...
  4. dapatkan pekerjaan yang sesuai. tapi tak nak memilih sangat!
  5. kumpul duit untuk kawen
  6. berterima kasih setiap hari dengan apa yang ai dah lalui. sebab sebelum ni selalu terlupa nak ucap terima kasih, bukan stakat dengan Allah, dengan orang pun selalu lupa.
  7. menjadi anak yang lebih baik and dengar cakap ibu bapa.
semoga semua azam ai tercapai sepanjang 2011.

9 000 kritikan hebat!:

deqdeq said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

no 2 dan no 5 tu sama la dgn DeQdEq...hehehhe....

DeQdEq pun nak jaga makan, nak senaman bagi turun skit berat nih...hehhe

pastu nak kawen juga....heheh

Heidi Shafiq said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

slmt tahun baru.. :)

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eh, deqdeq tak kawen lg ker? ingtkn dah kawen~

deqdeq said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aduh....dah blogger yg ke-3 ni yang ingat DeQdEq dah kawen...huhuhu...

kat mana plak la korang tgk DeQdEq dah kawen ni...

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

melalui wajah keibuan dan isteri yang solehah tu kot. hehehe....

deqdeq said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahah....wajah keibuan la sgt...tasha nih buat lawak je...

Tasha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tulah, lain kali letak gambar cok deqdeq yang comel anak tunggal pompuan n bongsu bnyk2 dlm blog. baru orang akn kata wah.... mcm belum kawen. padahal mmng blom kawen. hihihihi....

deqdeq said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cari shout box tasha tak jumpa...jadi tinggalkan komen kat sini...

semoga hubungan yg terjalin terus erat...:-)

cik pulau said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mana lagi yang tak tercapai ni sha?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...