nuff

Wednesday, October 6, 2010

Dunia Magika. Ada ke?


Masa aku tgh sibuk2 tak de elektrik and tak de air hari tu.... aku rasa stress sangat dengan hidup yang serba kekurangan tu. tetiba lepas balik dari mandi kat kolej lain, aku pun terus mencadangkan kat roomate aku "Jom tgk Magika" sebab aku tau dia memang nak sangat tengok Magika. aku tak de excited sangat.... tapi aku tau cerita tu cerita dongeng untuk hiburan kanak-kanak, jadi aku pun suka juga la sikit-sikit. hehehe...


ini poster menarik untuk Filem Magika.
KRU memang mantop untuk sediakan benda-benda yang berilusi tinggi ni
memang magik lah!


tapi ada lah beberapa perkara yang aku rasa kureng sikit tengok cerita Magika ni.
1. masih ada sedikit unreal (pegi tegok sendiri)
2. serabut sikit dengan kelam kabut yang tak teratur yang membuatkan jantung aku berdegup secara abnormal dalam cerita tu... tapi ada juga part2 yang tenang sekejap and jantung aku kembali normal.
3. macam ada peniruan sikit dari filem luar

Diana Daniel nampak macam snow white...
kadang-kadang aku tgk, dia ni cantik, kadang-kadang macam tak cantik



Tapi, sebelum masuk panggung pukul 5ptg, kitorang tgk jam baru pukul 3.30ptg. apa nak buat? marilah kita buang masa (kalau buat latihan ilmiah, dah lama siap Bab 1) hahaha... dah puas pusing satu Alamanda, kitorang pun tak nak menjadi manusia tak berilmu, maka kitorang masuk la ke MPH Bookstore. lagipun memang hobi aku masuk kedai buku. kalau tak beli pun.... aku suka hirup udara dalam kedai buku.... bau-bau buku ni sedap tau.... lagi2 kalau buku yang dari kertas yang cam coklat2 sikit tu.. hehe.... pelik kan???

Bila tgk jam, eh! dah pukul 5ptg. cepat-cepat aku capai buku yang aku belek-belek tadi.

ini la bukunya....
and aku rasa berbaloi beli buku ni.
hehehe....


dah habis tengok wayang, sementara kitorang berpatah balik ke area Sinma kat tingkat atas tu, sebab roomate aku nak beli gelang ala-ala india, aku pun singgah la kat kedai buku sebelah food court tu untuk beli magazine kegemaran aku. woho....
sexy mama!!!
hahaha

ok.
enough!

0 000 kritikan hebat!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...