nuff

Saturday, October 23, 2010

saya 3

tak tau lah apa nak jadi....
lama2 bukan stakat gemuk
silap-silap obesiti!

mana tak nyer....
sekarang ni aku tgh mengidamkan 
nampak tak??
boleh menyebabkan obesiti kan?
aku mengidam ayam goreng spicy Encik McDonald plak tetiba....
huwaaa.....
kenapa kah?

aku ajak anahita, dia kata dia baru jer blk dari McD.
aku ajak Cik Oren, dia kata "no money no talk"
aku ajak Encik Debot, dia kata "baru je pas mkn"
ajak si Serai Wangie, dia kata "ko sakit ke apa?? aritu kan ko yang anto aku. sekarang aku kat kuantan!!!"
maka.....SAH!!!
Tasha sudah gilo!


padahal..... siang tadi, masa lunch hour, 
dia baru je menyental
.
.
.
.
.
.



"memang nak nahas budak Tasha ni tau tak!" ayat nenek aku bila dia marah.
LOL...

0 000 kritikan hebat!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...