nuff

Monday, August 23, 2010

The Black Forest


rupanya umur aku dah 23 tahun. kadang2 bila orang tanya umur brapa, ada juga terfikir.
dah brape ek?time tulah baru bg tau kat orang tu yang aku lahir tahun 1987. "HUH! korang kira lah sendiri ye..." kata ku.
sampaikan umur sendiri pun boleh lupa. inikan pula umur orang lain. apa tah lagi klu nak ingt birthday semua orang....giler banyak nombor nak kene ingat. adeh~

tapi untung ada facebook dan lama2 sosial yang lain kerana kita telah diingatkan oleh Facebook yang birthday kawan kita hampir tiba atau pun dah tiba. ah! mana-mana lah.... asalkan kita kira ingat la 2 kan.

berikut aku nak la share kegembiraan aku menyambut hari tua yang ke-23 pada tahun ini. bila lagi aku nak umur 23 tahun kan???? pas ni dah xdek dah.





the gurls. .

the guys. . .

inilah kawan2 aku yang telah meng'surprise'kan aku tahun ini dengan
lakonan si serai wangi yang sangat la wajah2 (kata faizal debot).
dalam pukul 11 lebih, sedang aku ber'facebook', si serai wangi telah menghubungi aku
dengan suara mengada2 nya.... katanya jatuh tangga kat Pusanika, UKM.
konn2 merengek sakit kaki xboleh nak balik kolej dia yang kene mendaki bukit 2. (tak berapa nak bukit sangat la..)
aku sebagai kawan yang perihatin kononnya, sudilah kiranya menghulurkan tangan, meringankan beban dia

dipendekkan cerita, sesampai aje aku kat Pusanika 2,
dia pun berpura-pura suruh aku parking kereta and mintak aku tolong angkat barang dia masuk dalam kereta.
skali bila aku turun, rupanya.... diorang dah tunggu aku dengan lilin and kek2 yang comel.
aku pula dah la datang dengan seluar tidur... hampeh tol korang ni.
yelah.... mana tak nye, aku ingatkan juz nak tolong hantar wani jek, rupanya diorang g surprise kan aku....
pape pun, terima kasih korang semua the gurls and the guys~



ni adalah kek Black Forest katanya,..



yang ni pula, konon2 terkejut dengan pemberian kek peribadi daripada "model antarabangsa"


ni pula adalah cerita lain...
dimana, my famly datang jalan2 ke KL, so sambutlah b'day anak dia sekali....
happy sangat celebrate b'day ngan my famly....
"dah besar dah anak ayah" katanya ...


berbuka puasa and celebrate birthday di Puri Pujangga, UKM
buffet Ramadhan yang sangat berbaloi sampai nak makan kek pun tak larat dah.
sebelum 2, tempat makan dan kek Black Forest tu talah di booking pada 19/8
akhirnya, kek telah dimakan di rumah sepupu ayah bersama keluarganya...
seronok kerana semua orang pun seronok~

Buffet Ramadhan di Puri Pujangga 2010
RM30nett untuk dewasa
RM15nett untuk kanak-kanak (bawah 12 thun)

0 000 kritikan hebat!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...