nuff

Saturday, August 14, 2010

lelaki idaman ku...



David Beckham
kenapa? sebab semua perempuan akan bagi jawapan yang macam2 kenapa dia suka David Becham.
aku pula, yang paling utama kenapa aku suka dia sebab dia sangat penyayang.
tengok la macam mana dia pegang tangan Posh.
haihhh~




Pierce Brosnan
Dia memang menggetarkan jiwa setiap wanita dengan gaya dia yang perfect tu.
tapi dia tetap sayang isteri dia seadanya walau handsome macam mana pun dia.
macam mana la aku tak fall in love~



Joseph Gordon Levitt
aku start fall in love dengan dia dalam cerita Inception.
dia smart giler. macam nak menjerit aku terpesona dengan ke'smart'an dia.
aduhhhh~




Hayden Christensen
mungkin ada dikalangan korang yang tak biasa dengan dia ni.
dalam cerita Star Wars pun dia ada. tapi aku paling terpanah dengan dia
masa dalam filem Jumper.
dia sangat comel bagi aku...




Dan Wagner
dia ni pula, bukan artis. cuma manusia biasa jek.
tapi aku suka dia pasal dia sangat menghormati wanita.
aduh2.... terpesona dengan gaya gentleman dia yang aku nmpk dengan mata kepala aku ni.
OMG~




Anuar Zain
tak perlu diperkenalkan lagi. Lelaki Idaman Malaya (w/pun mungkin ada yg tak suka)
tapi aku tak peduli pasal aku tak pernah berhenti cintakan dia dari dulu lagi.
sejak dari aku sekolah rendah lagi.
anuar zain... kahwin la dengan aku~




Abu Bakar
yang ni pula, aku tak boleh kahwin dengan dia.
pasal dia ayah aku....
tengok la macam mana dia sayang sangat kat isteri dia....
macam tu lah aku nak suami aku nanti sayang kat aku....
Ayah, you are The Best Father in the whole wide world!!!

Kepana aku senaraikan mereka ni?? sebab mereka2 ini sangat ggggrrrrrrhhhhh.....
menggetarkan jiwa aku!

0 000 kritikan hebat!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...