nuff

Tuesday, July 13, 2010

macam ni la~

hahaha..... apa nak ckp ek?
ni nak mulakan post utk semester I 2010/2011.

ari isnin punye cerita xyah la story.... coz keje aku melingkor (orang johor kata bermalas-malasan mcm ular) aje dlm bilik.
ni nak cerita pasal hari selasa.

ari ni ada 1 klas je pun.....tapi oleh kerana ini 1st klas aku dlm sem ni.....
kena la semangat berkobar2 sikit.
ala..... sikit je..... mne leh lebih2....

klas kul 2 kat DK3F302. tapi kul 12 aku dah ciap pki baju n make up semua.
hahahaha...
then kul 1.30 tanye ANNe klas katne....
ANne kata kat PBL.

okay... terus keluar and lock the door.
WTF!!!
kunci tertinggal dlm bilik....
sudah.....lupakan!
jgn nk rosakkan mood aku. nnt blk leh mintak kat ofice.

sampai kat PBL terawal plak....kul 1.40 dah sampai...
konn2 nak cari klas.
tapi xjmpe....
adoi.... dah mula risau.

ada awek berbaju kurung pink nmpk lex jek.....
nak tanye dia mcm malas. mana tau budak 1st year ke....
of coz la dia pun tak tau bilik2 kuliah ni kan....
ah dekat pukul 2.... kul ANNe xdapat2....
adush.....

aku pun memberanikan diri bertanye ngan budak2 yang mcm senior.
rupanya DK3F302 kat FSSK.
cis.....!!!

aku pun memecut ke FSSK.
dah la kat FSSK tu susah nak cari parking.
dah sampai sana..... dengan cekapnya aku menjumpai DK3F302.
skali masuk!!!!!
LENGANG!!!
Adoi~ streessss la mcm ni.....

kol ANNe smula....
dia kata kls kat PBL coz dah tukar tmpt.
CHOIIIIII!!!!! asal la xbtau awal2.
aku pun berjalan smula ke kereta.
bapak panas!!!!
huwa..... cair make up aku. (nasib baik xmake up tebal)

dah smpai klas...terus masuk dengan lidah terjelir keletihan..
alamak....
lectrr dia bapak bosan.....
lemau giler!
dah 2, boleh plak ada white board kat depan aku yang menghalang aku tgk skrin power point.
adeh....
apakah!!!!

macam ni la 1st bad day aku~
redha je la.....
p/s: rupanya......awek berbaju kurung pink adalah tutor klas 2....hampeh tol!!!!
malunye gua!!!

0 000 kritikan hebat!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...