nuff

Thursday, April 15, 2010

Roda telah berputar.

sedang berhadapan dengan masalah dunia.
aduh.... time2 period ni aku sangat lah benci.
leceh satu hal,
jerawat lg satu hal.
kusut betol.


masalah jerawat yang sebelumnya pun tak selesai lagi,
ini dah naik jewarat baru.
apa nak buat ni???
mak aku kata...
muka berminyak xpe...
jangan muka kering.

kalau tak nnt muka cepat nampak tua.
abiz tu, bila ada minyak...
naik jerawat...
nak muka macam bini Kelvin Zahri

bersih aje
bak telur dikupas.

macam mana ni???
pening...pening... pening....

moral down!

aku ada teori aku sendiri dalam menghadapi jerawat ni
Tips: kita kene cuci muka kita lebih kerap bila ada jerawat.
dengan harapan jerawat akan susut.
booooo.....
ITU MITOS SEMATA-MATA OK!

tadi aku pegang2 muka aku,
ada pula sebijik jerawat yang baru nak membiak kat tgh2 dahi.
then, aku g cuci muka.
lagi pun terasa muka macam oily sangat.

bila dah lap2 muka
and muka dah kering
aku rasa macam nak menjerit tgk anak jerawat yang dah serang muka aku.
cepat2 aku alehkn pandangan dari cermin.

pegang2 pipi...
WOW!!!
gebunya pipi aku....
cewahhh.... xmalu tol.
xcaya??
aku cakap betul... pipi aku memang gebu


tengah usap-usap muka yang gebu ni.
tiba2 terasa biji2 pasir.
aku cuba kuis,
ceh! sahlah itu anak jerawat lain yang baru nak membiak.
biadab betul dia.
dah!!!
aku sakit hati.....

enough!!



sesuai ke tibe2 aku letak gambar ni??
ni namanya untuk naikkan stimulus

XOXO

0 000 kritikan hebat!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...