nuff

Friday, December 7, 2012

Wahai P E R E M P U A N!!!

Wahai P E R E M P U A N!!!!!!

janganlah kau nak memenangi hati lelaki yang sudah jadi milik orang dengan cara kotor!

janganlah ko kepit lurah dendam ko bila ko nak menggoda milik orang!

jangan lah ko tayang pusat ko tu bila nak rampas kebahagiaan orang lain!

jangan lah ko tayang betis dan peha ko tu bila ko geram tak dapat lelaki tu!!

ko tak tau ke kalau semua orang akan anggap ko perempuan murahan kalau ko nak menangi hati lelaki dengan cara macam tu????

aku cakap je~ kalau ko tak boleh terimaa...... terpulang lah. 

aku cuma mengharapkan kalau ko akan insaf dan menjadi lebih baik dari diri aku yang menegur ko ni!
Semoga Allah ampunkan dosa kita semua. aminnnn....... 

sesunguhnya tiada dendam di hati aku. dan amarah ini hanya bisikan syaitan yang terhibur bila aku marah. tapi aku yakin amarah ini tidak membawa erti apa-apa kerana semakin lama, semakin reda~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...