nuff

Showing posts with label kolej. Show all posts
Showing posts with label kolej. Show all posts

Sunday, January 9, 2011

Program Hari Terbuka Kolej Ibu Zain 2011

Program Hari Terbuka ini adalah program dimana semua orang boleh berjalan-jalan di sekeliling Kolej Ibu Zain, bukan setakat jalan-jalan aje, masuk dalam bilik setiap orang pun boleh.
tapi ada la masa-masa yang dibenarkan. 

sebab bila dah habis waktu untuk melawat, dah tak boleh jalan-jalan dah.
nnt macam apa pulak. lagi-lagi kalau budak lelaki tgh duduk dalam bilik perempuan. 
dilarang sama sekali yer!

sebab kalau ada lelaki nak tgk bilik girlfren dia just boleh masuk masa waktu lawatan aje and begitu lah sebaliknya.

dalam program ni sebenarnya ada la pertandingan. kalau tak.....
jangan harap la tak pasal2 nak berhempas pulas mengemas satu blok. 
bukan setakat mengemas, siap mengecat, mendeko,pendek kata macam-macam la yang dibuat untuk nak menang.

ada pertandingan blok paling cantik, bilik paling cantik, bilik air paling cantik....
semua pun nak cantik lah!

kalau u olz nak tau program ni macam mana, u olz datang la Kolej Ibu Zain, UKM
tahun depan yer.... 
ai malas nak share gambar. (jahat kan???)

tapi, ni nak syok sendiri sebab ada beza hari terbuka 2010 dengan hari terbuka 2011.

2010
blok ai (Blok B) menggunakan tema muzik sebagai sumber inspirasi tahun 2010. 
dengan nama Haus of Music.





2011
pada tahun 2011 pulak, blok ai (blok yang sama, Blok B) menggunakan tema 4 musim sebagai tema utama dengan memperkenalkan nama House of Seasons.(tapi tahun 2011 ni ai pemalas giler nak tolong2. so, tumpang amik gambar je pun dah cukup la.)

masa tahun 1 dan 2 ai tak berjaya mendapatkan gambar-gambar nya sebab dah lama and koleksi gambar tu pun dah hilang sebab laptop kene format. (alasan jer tu!!!!)


hahahaha..... wat eva it is, tahun ni mmng sangat hambar tak macam masa ai tahun 1 dan 2. sebab tahun 3 mula hambar dan tahun 4 langsung hambar. agaknya bila ai dah keluar nanti macam mana la agaknya ek?

satu lagi nak cerita, sepanjang 4 tahun duduk Blok B ni, setiap tahun Blok we olz menang sebagai blok tercantik and sebenarnya menang berturut-turut sebelum ai masuk UKM lagi. 
bangga siot~




Friday, April 16, 2010

Banding-Beza


ramai sangat yang tegur aku ni kurus.
sampai ada yang terkejut tgk aku kurus, muka dia macam nampak hantu.
sungguh merisaukan aku.
diorang kalau tegur aku kurus,
mesti dengan buat muka macam aku ni mangsa anorexia jek.
takut pulak aku...

ntah kat mana yang kurusnye pn aku tak tau la...
setelah membuat penelitian
dan membanding beza....

penat aku cari gambar2 lama yang mungkin menampakkan aku gemok
and gambar baru yang mungkinkan aku nampak kurus
akhirnya....

inilah yang aku dapat.
so, ada beza ke??





aku rasa macma xde beza jek..... macam sama je.




dalam masa yang sama,
tanpa aku sedari
ada sesuatu yang tersimpan di sebalik gambar-gambar lama aku....




tadaaa.....

gambar sebelun ni adalah gambar masa aku dinner kolej masa 1st year.
budak-budak lagi masa 2...
aku and redzwan azizan masing2 xde pape dalam tema RETRO.
LOL

gambar selepas pula adalah gambar dinner kolej juga masa aku 3rd year.
LOL~
awalnya hanya biasa,
selepasnya....
siapa sangka yang kitorang memang berjodoh untuk
jadi Prince & Princess Of The Night.
hahahaha.....

XOXO

enough!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...